از نو زنده شدم...

LOVE swept aside all obstacles

از نو زنده شدم...

LOVE swept aside all obstacles

روزانه

تا حالا شده خودتون خودتونو چشم بزنید؟؟

من و حمید اینکارو کردیم مثل اینکه !

دقیقا تا پنجشمبه هفته پیش همه چی آروم و خوب بود و ما هم در اوج عشق!  تا اینکه به زبون آوردیم که واااااای چقد همه چی خوبه! چقد راحتیم و .... تا اینکه دقیقا جمعه شب اون اتفاق افتاد و ما داغون شدیم!

باورتون میشه بدون هیچ دلیل منطقی من از دیروز غروب تا همین الان که ساعت 4 و من در سرکارم هستم با هم حرف نزدیم!!!

احساس میکنم یچیزی گم کردم! دلم بشدت براش تنگه اما حمید اصلا تو این دنیا نیس مثل اینکه!

اونم میگه دلش برام تنگه ها اما به دل من نمیشینه! مصنوعیه!!  چون حالش خیلی بده!

خدایا....

امروز صبح یه نامه نوشتم واسه مامانم گذاشتم کنار رختخواب تا بخوندش! نوشتم: سلام مامان جونم

مرسیکه هوامو داری

مرسیکه برام هرروز غذا درست میکنی

مرسیکه تحململ میکنی!...

خیلی دوستت دارم

و بدو بدو رفتم بیرون از خونه

یه وقتایی خیلی بچه میشم

اما دوس دارم...

خداجون خیلی کمکمون کن... ما خیلی خسته ایم....

روزانه

یه وقتایی آرزو میکنم کاش میشد همین فردا عروسی میکردیم میرفتیم!!

از اینهمه حرفهایی که میشنوم خسته شدم

خداییش بریدم

دیشب دوباره من تو دستشویی بودم داشتم میشنیدم که داداشم داره چغلی حمید و پیش مامان بابام میکنه همینکه درو باز کردم تابلوها ساکت شدن!

منم رفتم تو اتاقم درو بستمو خوابیدم! ولی گریه م هم بدجوری داشت در میومد!

حتی صبحم که پاشدم احساس کرختی داشتم

...

اشتباه من از اول این بود که به حمید اصرار کردم بره با داداشم همکار شه

داداش منم آدم بی جنبه ایه و منتظر سوژه س!

میدونم چی داشت میگفت با اینکه نشنیدم!

در مورد پنجشمبه بود که حمید 2 ساعت در مغازه نبود!

میگه کار نمیکنه کاری نیست فلانه بیساره!

بی جنبه واقعا حرصمو در آورده!  منم از اون طرف هی با حمید دعوا میکنم!

خسته شدم بخدا نمیدونم کیو باید بزنم؟ با کی خوب باشم؟ به کی بگم نکن به کی بگم بکن!!!

درسته وقتی عروسی کنیم همه چی سختتر میشه ولی بعتر از الانه حداقل کسی از کارای ما باخبر نمیشه

L L L L L

امشب حالا چی میخواد بشه نمیدونم!!

روزانه

همه چی خوبه خداروشکر

منو جوجه سخت مشغول کار

خداروشکر

خدابزرگه

کارای عروسی هم هییییییییییچی انجام ندادم

خیلی خوب و شیک !!!!!

سوت بلبلی!!

ولی خب حالا 5 ماه وقت دارم نههههههههههه ؟

از تجارب خودتون در اختیارم بذارییییید

جوجو خانوم

گل نسا جون با این اسم قشنگت

بوووووووس