از نو زنده شدم...

LOVE swept aside all obstacles

از نو زنده شدم...

LOVE swept aside all obstacles

برنامه ی جامع برای سال جدید!!

داشتم تو وب میگشتم از وبلاگ فنچ خانوم یک اسم جذبم کرد! رفتم خوندمش نمیدونم یه حسی بهم داد! خیلی جالب بود. 

لینکش کردم. 

و الانم قصد دارم برم تمام مطالبشو بخونم! 

... 

دلم میخواد امسال یه خونه تکونیه ذهنی و فکری داشته باشم!  

میخوام یه برنامه جامع برا خودم بچینم! 

۱) امسال کمی مثبت اندیش باشم! این ریشه ی بدبینی رو تو خودم بکشم!  

۲) امیدوارانه به سمت آینده پیش برم. 

۳) کمی روی اعتماد بنفس خودم کار کنم! نه اونقد بالا بره که دیگه مث بعضیا بی مزه شم! نه اونقد پایین که ... 

۴) رفتارمو با همسر بهتر کنم!! ( این یه اعترافه!!! )  کمی محبت بیشتر... عشق بیشتر... انگیزه ی بیشتر... ماشالا به من! ((: 

۵) شدیدا بدنبال کار و جمع آوری پول باشم! (:  

۶) انشالله درسم تمام شد تازه بشینم به تقویت زبانم! (((: 

۷) یکم از میزان زود رنجی خودم بکاهم!  ( اینم یه اعتراف دیگه!! ) 

۸) آشپزی خود را تقویت کنم! (: 

۹) یکم بزرگ شم! باورم بشه که من ازدواججججج کردم!! باید یه انسان کامل باشم!... 

۱۰) و در اول و آخر یافتن راههایی برای نزدیکتر شدن به خدای مهربونم! ... خدا جونم شکرررررررررررررررررت... عاچقتممممممم :-* 

امسال...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.