از نو زنده شدم...

LOVE swept aside all obstacles

از نو زنده شدم...

LOVE swept aside all obstacles

خدای من ...

چقد آلبوم جدید ابی رو دوس دارم... یه حس پرواز میده بهم! 

... از اینجایی که من هستم 

تموم شهر معلومه 

کنارم خیلیا هستن 

دلم پیش تو آرومه... 

... 

من عاشق توام  

یک لحظه شک نکن! 

... 

اگه دلتنگ باشی تو 

مث بارون شروع میشم... 

... 

خدای من ... انقققققد خوبیکه دلم میخواد داد بزنم بگم عاشقتم! 

امروز کلی باهم گپ زدیم... توی یه اتاق تاریک... درست موقع اذان مغرب! 

چقد سبکم میکنی خدا جونم! 

تو هستی من میدونم... انقد نزدیکی که میتونم لمست کنم... درست مث یه ستاره!  

یکم بغلم کن خدای من...! 

دلتنگ آغوشتم... 

... 

سفر باید کرد... ازین ناامیدیهای پی در پی... 

من این روزها حال دیگه ای دارم...همیشه هیچوقت اینطور نبودم!... 

من این روزها یه حال دیگه ای دارم 

جهان من لباس تازه می پوشه 

منو تو دیگه تنها نیستیم 

چونکه ...

خدا با ما نشسته چای مینوشه... ! 

... 

دیگه از باد پاییزی نمیترسم... 

خدا با ماست 

از چیزی نمیترسم!... 

... 

پ.ن: یه وقتا دیدید از همممممه جا ناامید میشید و نمیدونید باید چکا کنید!؟ من تقریبا همینم الان اما... به خدا ایییییمان دارم...

سلام...

سلام 

من اومدم بعد از مدتها بازم! 

حسم نمیگیره برای نوشتن دیگه! و کسی هم اینجا زیاد بهم سر نمیزنه انگیزه ندارم! 

شاید بنویسم اما فقط برا دل خودم مینویسم! 

... 

هفته پیش امتحانای ترم آخرمم تموم شد! دوتا نمرات عمومیم فقط مونده که تو سایت بیاد بقیشو همشو قبول شدم!  

خدارو شکر 

تو اون دو هفته ای که سمنان بودم حالم افتضاح بود. ببخشیدا حالت تهوع گرفته بودم مداااام هرچی میخوردم........ !! 

وضعیت نابسامانی بود! 

خدارو شکر تموم شد... 

... 

دنبال کار میگردم! 

خیلی درگیرم... 

رفتم واسه موسسه شکوه امتحان دادم اما زیاد خوب نبود امیدوارم که زنگ بزنن! 

علافی خیلی بد دردیه! 

اصن دوسش ندارم! 

برام دعا کنید بچه ها... 

... 

پ.ن: من ... تو... بازهم...  دلم میخواد بال در بیارم...!