از نو زنده شدم...

LOVE swept aside all obstacles

از نو زنده شدم...

LOVE swept aside all obstacles

چفد خوبه که تو هستی، چقد خوبه تو رو دارم...

چقد خوبه که تو هستی حمیدم...

وقتیکه میبنی من خسته ام برمیگردی به من میگی: تو برو استراحت کن من شامو درست میکنم!

وقتاییکه میگی برو بخواب و وقتی من از خواب پا میشم میبینم خونه مث یه دسته گل تمیز شده...

عزیزم خدا سایه تو همیشه بالا سر من حفظ کنه...

عااااااااااااااااااشقتم

خدایا ممنونم ازت به خاطر همسر مهربونم

پ.ن: هنوز به شرایط زندگیم عادت نکردم... یکم سخته.... ولی عالیه بازم...

1391/7/7

تموم شد! اونهمه بدو بدو بگیر و ببند شلوغ پلوغ... تموم شد....

و اما من و تو آغاز شدیم عشق بزرگ من....

درسته یه زندگیه سختو داریم شروع میکنیم اما... سهراب میگه.... سیب هست... ایمان هست... و من میگم ما هستیم پسسسس خدا هست.... 

مستقل شدن خییییلی شیرینه خییییییییلی...

واسه ماه عسل راستی رفتیم کل شمالو دور زدیم! از رشت تا مازندران! عالی بود...

و حالا من هستم و تو....

دوستت دارم عشق من...