از نو زنده شدم...

LOVE swept aside all obstacles

از نو زنده شدم...

LOVE swept aside all obstacles

یلدا مبارک

امشب شب یلداس.... با اینکه خیییییییلی دلم میخواست پیش خانواده ی خودم باشم اما خب نمیشه دیگه! باید برم خونه مادر شوهر

بازم کمی خوشحالم

از اینکه پیش توام ... با توام... از اینکه دیدی دیشب چقد پکر بودم خونه مامانم اینا بخاطر اینکه فردا اینجا نیستم و رفتی برام خوراکیهای شب یلدا رو خریدی! تا فک کنم شب یلداست و من پیش مامانم اینام!

امشب به شدددت دلم میخواس پیش داداشم بودم خییییییییییلی دلم براش تنگ شده

خلاصه که شب یلدای همتون مبارررررررررررررررک دوس جونای من

پ.ن: پسر عمه ی حمید 6 ماهه که ازدواج کردن خانومش 2 ماهه باردار بود که دیروز متوجه شدیم که بچش افتاده عسیسممممممم دلم براش سوخت کلی غصه خوردم...

نظرات 2 + ارسال نظر
moh سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:29 ب.ظ http://www.moh3n1990.blogfa.com

salam

بهزاد پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:32 ب.ظ http://lashkhoor.mihanblog.com

بزار من راستش بهت بگم بود یا نبودت فرقی نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد