از نو زنده شدم...

LOVE swept aside all obstacles

از نو زنده شدم...

LOVE swept aside all obstacles

در امتداد زندگی......

سلااااام سلاممممممممم Hello

وااای که چقد دلم واسه این اسمایلی هام تنگ شده بووود!

اومدم تا جایی که میشه روزانه بنویسم!

از اولی که شروع کردیم ... من و جوجه با هم تا اینجا که الان هستیم....

....

مراسم عروسیه خییییلی خوبی داشتیم خیییییییییییییلی

خدارو شکر.... بماند حرفای بقیه و کارای بقیه و..... اینکه هییییچی از کادوهای عروسی که به خودمون نرسید هییییچ شاباش هم بهمون نرسید!!! همش رفت!!یعنی گرفتند ازمون!!!

...

ما شروع کردیم... روزای خوووووب زندگیمونو...

تا اینکه بعد از یک ماه....

یه اتفاق بد... خییییلی بد.... طوریکه شب و روز فقط اشک ریختم!!

کل کادوی عروسیه من به تنهایی 5 تومن شده بود که واسه گرفتن یه وام 40 تومنی دادیم به یه نفر که بعد از یک ماه فهمیدیم که پولمونو خورده یه آبم رووش!!!!  پولی که تمام سرمایه ی زندگیمون بود....

رفت به باد........................

خلاصه کلللی طول کشید تا تونستیم با این شوک کنار بیایم.... بماند که اثراتش تازه الان داره خودشو نشون میده.... اما خب... خدا بزرگه...

...

روزانه ی دیگه اینکه شاغل بودن خانوم چقققد سخته مامااااااااااااااان

البته من ساعت کاریم خیییلی زیاده .... 9 تا 6 که البته تا برسم خونه ساعت 8 میشه!! به هیییچ کاریم نمیرسم! همیشه خسته و خوابم!! و در حال دویدن!

اما خب شرایط طوری نیس که بشه نرم سرکار... چیکا کنممممممممم؟؟؟؟

شاید تا آخر این ماه حمید بیکار بشه!! خیلی استرس دارم... حالم بده!! ینی چی میشه!!!!connie_wimperingbaby.gif

یه وقتا اییینقققد دلم خونه بابامو میخواد!! نه بگم اینجا بده هااا نه... با حمییید همه چی خوبه ولی این همه استرس و مسئولیت خیییلی سخته!!!!!!

....

عشق من که همیییشه مواظبمه.... شبها که میام هییی میگه تو فقط بخواب و استراحت کن....

وااای نمیدونید چه حالی میده.... ....

خدایااا مرسیکه منو پشیمونم نکردی......... مرسییییییییییییییییییییی...

...

پ.ن: رمز عکسو هرکی میخواد بگه.



نظرات 3 + ارسال نظر
فنچ بانو سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:47 ب.ظ http://baghe-ma.blogsky.com

آخیییییییی مرجان چقدر ناراحت شدم... فدای سرتون...

راست میگی سر کار رفتن و شوهرداری خیلی سخته. اما خب لذت هم داره. خیلیا حسرت موقعیت تو رو دارن. تو بیشتر از اینا قوی هستی. من بهت ایمان دارم. و خدا رو شکر که حمید هواتو داره و از این مردای غرغروی پرتوقع نیست
انشالله یه کار خیلی خیلی بهتر برای حمید پیدا میشه زود زود. نگران نباش و امیدت به خدا باشه.

عزییییییییییزم خانووووووووووم خوش تیپپپپپپپ

قربوونت بشم فنچی جووونم
آره ناشکری نمیکنم.... ایشالا که همه چی خووب پیش میره....
بوووووووووووووووس
خوش تیپم خودتیییییییییییییی :))))

محدثه جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:37 ب.ظ

ایشالله که روزای خوبی پیش روتونه عزیزم:-*
عروسیتون عالی بووووود:-*
خدا کنه خوشبختیت هر روز بیشتر بشه .

بوووووووووووس محدثه ی نازمممممممممم

گل نسا سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:46 ق.ظ

با فنچی جون موافقم
توکلت به خدا باشه مرجان، مطمئنم بهترین نقشه هارو براتون داره
آقا حمید رو تشویق کن و بهش امید بده که کار بهتری در انتظارشه تا انگیزه و انرژی بگیره و دنبال کار جدید و بهتر باشه
براتون دعا میکنم عزیزم :*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد