از نو زنده شدم...

LOVE swept aside all obstacles

از نو زنده شدم...

LOVE swept aside all obstacles

غم انگیزم...

دیروز آخر هفته ی سختی رو گذروندم!! نه اینکه خسته ی جسمی بشماااا نه!!  انقققققد استرس و عذاب روحی کشیدم که پوکیدم!! من فک کنم از اینهمه حرص زیاد آخرش ام اس بگیرم بمیرم ایشالا!!  شاید باورتون نشه اما دلم وااااقعا میخواد دیگه نباشم!! ازین شرایط زمینی خسته شدم!! دلم یه ماورای نااااب میخواد!

دلم میخواد مث قدیما که میشستیم با هم حرف میزدیم و آروم میشدیم بازم بشینم بات حرف بزنم و همه چی برام خوب شه اما.... با توام دیگه نمیشه حرف زد!! نه اینکه تو بد شده باشیااا نه اینکه تو به حرفام گووش ندیا نه!!  به خاطر اینکه توام خسته شدی دیگه! .... شاید از دست من .... 

انقققد یوقتا دلم میگیره که فقط میشینم زاااار زار گریه میکنم!! یجورایی احساس میکنم دارم افسردگی میگیرم شاید!! :(

خیلی غم انگیزم این روزا.... دلم یه خورشید دااااغ میخواد....