از نو زنده شدم...

LOVE swept aside all obstacles

از نو زنده شدم...

LOVE swept aside all obstacles

خدای من ...

چقد آلبوم جدید ابی رو دوس دارم... یه حس پرواز میده بهم! 

... از اینجایی که من هستم 

تموم شهر معلومه 

کنارم خیلیا هستن 

دلم پیش تو آرومه... 

... 

من عاشق توام  

یک لحظه شک نکن! 

... 

اگه دلتنگ باشی تو 

مث بارون شروع میشم... 

... 

خدای من ... انقققققد خوبیکه دلم میخواد داد بزنم بگم عاشقتم! 

امروز کلی باهم گپ زدیم... توی یه اتاق تاریک... درست موقع اذان مغرب! 

چقد سبکم میکنی خدا جونم! 

تو هستی من میدونم... انقد نزدیکی که میتونم لمست کنم... درست مث یه ستاره!  

یکم بغلم کن خدای من...! 

دلتنگ آغوشتم... 

... 

سفر باید کرد... ازین ناامیدیهای پی در پی... 

من این روزها حال دیگه ای دارم...همیشه هیچوقت اینطور نبودم!... 

من این روزها یه حال دیگه ای دارم 

جهان من لباس تازه می پوشه 

منو تو دیگه تنها نیستیم 

چونکه ...

خدا با ما نشسته چای مینوشه... ! 

... 

دیگه از باد پاییزی نمیترسم... 

خدا با ماست 

از چیزی نمیترسم!... 

... 

پ.ن: یه وقتا دیدید از همممممه جا ناامید میشید و نمیدونید باید چکا کنید!؟ من تقریبا همینم الان اما... به خدا ایییییمان دارم...

نظرات 8 + ارسال نظر
نگار سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:21 ق.ظ http://thedemurrer.blogfa.com/

سلام دوست عزیز
وبلاگ خوبی داری
من شما رو لینک کردم
توهم منو لینک کن با نام "دست نوشته های اعتراضی"
ممنون از شما
وبلاگ من : http://thedemurrer.blogfa.com/

پرنده خانوم چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:42 ق.ظ

درستشم همینه مرجانم
این لحظه های تنهایی و ناراحتی و حتی ناامیدی توی زندگی هممون وجود داره
مهم طرز برخورمونه
که خب تو خیلی خوب از پسش برمیای



این نیز بگذرد......

maral شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:42 ب.ظ http://www.nooo-entrance.blogfa.com

منم جدیدا خیلی تو فاز اهنگای ابیم

الهه سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:46 ب.ظ

حس همیشه داشتنت نه عشق و دلبستگیه نه قصه گسستنه نه حرف پیوستگیه.......

مراقبت خودت باش دوستم.....

محدثه پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:48 ب.ظ

چه خوب که میتونی اینجوری باشی....پراز امید

جوجو شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:53 ق.ظ

سلام مرجان جونم
خوبی بی مرام!
خوب وقتی تو یاده کسی نمیکنی ...همین میشه دیگه!
عزیزم!خودت خوبی؟
جوجه خوبه؟
همه چی رو به راهه؟!
چرا از همه جا ناامیدی؟!

negar جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:32 ب.ظ http://thedemurrer.blogfa.com/

@...............@..........@............@@@@@.........@
@@..........@@......@.....@......@.........@......@.....@
@.@........@.@....@.........@....@.........@....@.........@
@..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@
@...@....@...@....@.........@...............@....@.........@
@....@..@....@....@.........@...............@....@.........@
@.....@@.....@....@.........@...............@....@.........@
@......@.......@....@.........@................@....@.........@

________$$$$$$_________$$$$$__$$$$$$
_______$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$
_______$______________$$$$$$$_______$
_______$_____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______$_____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______$$_____________$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______$____________________$$$$$$$$$$
______$_______________________$$$$$$$
______$_________________________$$___$
______$______________________________$
__$$$$$$____________________________$$$$$$
_______$_____$$$_____________$$$______$
____$ $$$_____$_______________$_____$$$$$
_______$____________$$$_____________$
________$$_________________________$
______$$__$_______________________$_$ $
_____$$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$
__________$______$____$$$$$$$$$
__________$_______$__$$$$$$$$$$$
__________$________$_$$?$$$?$$$
________$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$
_______$$_____$$____$$$$$$$$$$______ $
______$$_______$$___$__$»?«$$________$
______$_________$$$$$__$$$$$__________$
______$_________$_____$$$$$$__________$
_______$________$____$$$__$$$________

جوجو چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:23 ب.ظ

:-*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد