از نو زنده شدم...

LOVE swept aside all obstacles

از نو زنده شدم...

LOVE swept aside all obstacles

سلام...

سلام 

من اومدم بعد از مدتها بازم! 

حسم نمیگیره برای نوشتن دیگه! و کسی هم اینجا زیاد بهم سر نمیزنه انگیزه ندارم! 

شاید بنویسم اما فقط برا دل خودم مینویسم! 

... 

هفته پیش امتحانای ترم آخرمم تموم شد! دوتا نمرات عمومیم فقط مونده که تو سایت بیاد بقیشو همشو قبول شدم!  

خدارو شکر 

تو اون دو هفته ای که سمنان بودم حالم افتضاح بود. ببخشیدا حالت تهوع گرفته بودم مداااام هرچی میخوردم........ !! 

وضعیت نابسامانی بود! 

خدارو شکر تموم شد... 

... 

دنبال کار میگردم! 

خیلی درگیرم... 

رفتم واسه موسسه شکوه امتحان دادم اما زیاد خوب نبود امیدوارم که زنگ بزنن! 

علافی خیلی بد دردیه! 

اصن دوسش ندارم! 

برام دعا کنید بچه ها... 

... 

پ.ن: من ... تو... بازهم...  دلم میخواد بال در بیارم...!

نظرات 2 + ارسال نظر
پرنده خانوم یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:54 ق.ظ

خبببببببببب
پس دیگه ایشالا به سلامتی داری فارغ التحصیل میشی
مبارکههههههههههههههههههههه
شینیلی میخوایم یالا!:دی

عزیزممممممممممم
عجله نداشته باش واسه کار
کلا نباید توی این مورد عجله داشته باشی
متاسفانه وضعیت برای همه اینطوریه
یه مدت باید دنبالش باشی تا جور بشه:)
برات دعا میکنم عروس خانومی:*


بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس:*

[ بدون نام ] جمعه 10 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:29 ب.ظ

شلام.
امید وارم کر بیدا کنی نمیخوام موج منفی بدم بازار کا خرابه به نظر من به جای دادن این آزمون ها که چندان سودی نداره بگرد دنبال یه اشنا یا...
من خودم یه سال دارم کار میکنم فهمیدم که ازمونی برگذار نمیشه مگه اینکه فرمالیته باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد