از نو زنده شدم...

LOVE swept aside all obstacles

از نو زنده شدم...

LOVE swept aside all obstacles

چفد خوبه که تو هستی، چقد خوبه تو رو دارم...

چقد خوبه که تو هستی حمیدم...

وقتیکه میبنی من خسته ام برمیگردی به من میگی: تو برو استراحت کن من شامو درست میکنم!

وقتاییکه میگی برو بخواب و وقتی من از خواب پا میشم میبینم خونه مث یه دسته گل تمیز شده...

عزیزم خدا سایه تو همیشه بالا سر من حفظ کنه...

عااااااااااااااااااشقتم

خدایا ممنونم ازت به خاطر همسر مهربونم

پ.ن: هنوز به شرایط زندگیم عادت نکردم... یکم سخته.... ولی عالیه بازم...

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:19 ب.ظ

خدارو شکر عزیزم
آرزو میکنم توی خونتون عشق و شادی همیشه جریان داشته باشه:)
:*
عروس خانوووووووووووووم
بیشتر بنویس از این روزات :)
از خونه ت عکس بذار...
از همه چی...حلقه هاتون...
وااااااااااای آخه من دلم میخواد ببینم عروسی مرجان چطوری بوده

mohadeseh دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:05 ب.ظ

bah bah bah agha hamid che mikoneee;)

گل نسا پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:44 ق.ظ

اون کامنت اولیه مال منه :))
اینقدر ذوق زده شدم که یادم رفت اسم بنویسم

کو پس عکسا ای مرجان تنبل! :پی
بدو بیا
ما عکس میخوایم یالااااااااااااااااااااااا

بوس برای عروس خانوم :*

گل نسا دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:36 ق.ظ

عروس خانوم
یه آپی یه پستی یه خبری چیزی
بیا یکم بنویس ببینیم چطوریایی دختر...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد