از نو زنده شدم...

LOVE swept aside all obstacles

از نو زنده شدم...

LOVE swept aside all obstacles

تولدت نا مبارک مرجان عزیزم...! :(

امروز روز تولد مرجان بود....

صبح خوبی داشتم اما الان در حال حاضر حالم خوب نیس...

خسته ام... خیلی زیاد.... از مشکلات رو بروم ... از ....

چیزاییکه اینجا نمیشه گفتشون

کاش بابامامان من هیچوقت به فکر بدنیا آوردن من نمی افتادن

کاش من پیش خدا بودم

کاش میشد نوشت...

چهارم بهار دیروز به دنیا آمدم

عاشق شدم

و دیروز بود که من مردم...


نظرات 4 + ارسال نظر
محدثه دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:36 ق.ظ

چرا نامبارک؟چی شده مگه؟:-(

فنچ بانو دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:30 ب.ظ

مرجان جونم... تولدت مبارک عزیزم... ایشالله امسال یکی از بهترین سالهای عمرت باشه:*
چی شده عزیز دلم؟؟ چرا انقدر ناراحتی؟ چرا پستات انقدر تلخه؟؟؟ من نگرانت شدم دختر...

م و ف پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:23 ق.ظ

اگر هزینه هاتون راهم بنویسید بدنیست؛ماهم درهمین مراحل هستیم

گل نسا یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:24 ب.ظ

مرجان جونم
سلام
خوبی خانومی؟
کجایی عزیزم؟
یه خبری از خودت بده
یه آپی بکن من دلنگرونتم
:(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد