از نو زنده شدم...

LOVE swept aside all obstacles

از نو زنده شدم...

LOVE swept aside all obstacles

من اومدم!

خب من اومدم یکمی بنویسم

البته نه زیاد

چون تو دفترم و نمیشه

کم کم براتون مینویسم

از مریضیم بگم که منو کشت

واقعا احساس میکردم دیگه آخراشه و دارم میمیرم!!

جالبه که مطمئن بودم!

خداروشکر که با کللللی دعای اینو اون خوب شدم

الان بهترم یه وقتایی گلوم باد میکنه ولی چیز خاصی نیس

...

از عروسیم بگممممممم ... تالار گرفتیم 2 3 هفته پیش تو تهرانپارس ... هرجایی رو نمیتونستیم بگیریم آخه 700 تا مهمون دارن!!!!!!!!!!

فک کنید!

یه تالار گندس

خیییلی خوشحالم  درسته سختیها بیشتر میشه اما دوس دارم

...

کارم هم خوبه خداروشکر اما از حساسیت فوق العاده ای برخورداره!

ینی باید شش دنگ حواسم بکارم باشه همیشه

خوشحالم که تونستم کاری متناسب با رشتم پیدا کنم

با تشکر از کسیکه کمکم کرد تو این راه مهنوش عزیز

دوس جونام که به یادم بودید واقعا ممنونم

پرنده جون که منو شرمنده کرد . الهه جون . محدثه جونم و.....

دوستون دارم چون بهم انرژی میدید

الان همه چیو خلاصه نوشتم

ایشالا در یک فرصت مناسب دیگه میام

 

نظرات 4 + ارسال نظر
بهار دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:55 ب.ظ

خدارو شکر مرجانم که خوبی...عروسیتم حتما حتما باشکوه برگزار میشه:-*
رمز اخراجی: لیمو پشیمون

بهار دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:59 ب.ظ

رمز پست آخرین خواسته=بزرگترین آرزو:"آرزو"

ئخا۳د یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:56 ب.ظ

salam dust aziz rastesh behet sa mizadam vali nemitunestam nazar bedam
khosh halam ke khub shodi
alusi ham mibalakkkkk
dar mored kalat ham tabrikkkk
man paghuheshgah shimi va mohandesi shimie iran varavarddde
jay khubieee
mammnun ke yad man kardiii

محسن یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:58 ب.ظ

محسنمممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد