از نو زنده شدم...

LOVE swept aside all obstacles

از نو زنده شدم...

LOVE swept aside all obstacles

سلام

من خوبم دوس جونام و در حال حاضر در یک دارالترجمه مشغول به کارم 

میام همه چیو براتون میگم 

در ضمن تاریخ عروسیمم ۷/۷/۹۱ شدااااااااااااا 

نظرات 4 + ارسال نظر
Nima دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:19 ب.ظ http://nimacruise.blogsky.com

انشالله سفید بخت شین .

یلدا دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:04 ب.ظ http://khaterestoon.blogsky.com

نفهمیدم نظرم یهو چی شد !!! فکر کنم پاک شده باشه
نوشته بودم که
مبارکه !!!!!!!!!!!
پس بگو چرا خبری ازت نیست ... مشغول شدی ... نگفتی ما نگران می شیم
خدا رو شکر که تو خوبی ... همه چیز خوب پیش می ره ... مواظب خودت باش عروس خانوم
پس مهر ماه عروسی دعوتیم!!!!

الهه سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:52 ب.ظ

مبارکه هم شغله جدیدت هم عروسیت!!!!
به سلامتی
خدارو شکر که همه چیز درست شد
خیلی برات خوشحالم عزیزم....

محدثه شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:32 ب.ظ

مبارکههههه عزیزم...هر دوتاش!ایشالله خوشبخت ترین باشید.هر روز خوشبخت تر:-×

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد