از نو زنده شدم...

LOVE swept aside all obstacles

از نو زنده شدم...

LOVE swept aside all obstacles

amal

slm

shayad bayad ta chan vaght dg ye amali roo geloom anjam bedam

shadidan mohtaj b doam...

نظرات 8 + ارسال نظر
پرنده خانوم دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:57 ق.ظ

سلام عزیزمممممممممم
خوبی مرجان؟
نگرانت شدم
برای سلامتیت دعا میکنم دوستم
امیدوارم چیز مهمی نباشه و بزودی رفع بشه
میبوسمت خانومی و به خدا میسپارمت:****
اگه هروقت تونستی یه خبری بده
منتظرتم:*

محدثه دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:43 ق.ظ

چرا مرجان مگه چی شده گلوت:-‏(‏

الهه یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:57 ق.ظ

چی!!!!!!!!!!

بهار دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:01 ب.ظ

مرجان رمز پست بیا عاشق بمانیم برات گذاشتم تو پاسخم به کامنتت عزیزم

پرنده خانوم دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:44 ب.ظ

مرجان جونم
عزیزمممممم
حالت چطوره خانومی؟
یه خبری از خودت بده
من این چند روزه نتونستم زیاد بیام نت و کامنت بذارم برات:(
ایشالا که حالت خوبه خوب باشه هانی:*

پرنده خانوم پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:47 ب.ظ

مرجااااااااااااااااااااااان
خوبی؟؟؟
چرا آپ نمیکنی آخه؟
:((
یه خبری از خودت بده لطفا
:(

فنچ بانو چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:11 ب.ظ http://baghe-ma.blogsky.com

مرجان جونم خوبی؟؟؟ عمل کردی؟؟ چی شده؟؟ بیا یه خبری از خودت بده تو رو خدا...

الهه پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:57 ق.ظ

سلام عزیزم!!! کجایی؟؟؟
منتظر یه مطلب جدیدم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد