از نو زنده شدم...

LOVE swept aside all obstacles

از نو زنده شدم...

LOVE swept aside all obstacles

روزانه

جدیدا حس میکنم دلم واسه سمنان و دانشگاه و بچه ها خیییییلی تنگ شده!

حیف ... که چقد زود گذشت و قدر ندونستیم...

حالا دوشمبه دارم با چند تا از بچه ها میرم سمنان واسه کارای مدرک و این حرفا... حالا چقد باید مصیبت بکشیم سر مدرک گرفتن...

از دوستانیکه مدرک گرفتن تا حالا خواستارم که راهنماییم کنن و بگن چه کارای باید بکنیم آیا؟

...

پ.ن: محدثه جان نمیتونم بهت دسترسی پیدا کنم! نمیدونم کامنتم برات اومد یا نه! خواستم وب جدیدتم بهت تبریک بگم عزیزم. دلم برات تنگ شده...

نظرات 9 + ارسال نظر
mohadeseh یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:38 ق.ظ

إإإإ کاش چهارشنبه میرفتین میدیدمت دل منم انقد واسه همه تنگه که 1مورچه هم نمیتونه ازش رد بشه:-‏(‏
آره مرجان جون خوندم کامنتتو عسیسم؛واسه دادن رمز دنبالم بودی؟:-‏)‏

پرنده خانوم یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:04 ب.ظ

هی بهت میگفتم دلت تنگ میشه باور نمیکردی
:دی

راجع به مدرک
یعنی میخوای بری تسویه حساب دیگه؟
هیچی کار خاصی نیست
یه چند تا صفحه میدن دستت که هی باید ببری اینور و اونور امضاش کنی
حتی جاهایی که توی عمرت توی دانشگاه اصلا قدم هم نذاشته بودی:دی

در ضمن اگه وام داشته باشی(از اداره رفاه دانشگاه) یکم کارت بیشتر طول میکشه...

موفق باشی خانومی:*

یلدا یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:00 ب.ظ http://khaterestoon.blogsky.com/

پس چرا من خیلی وقته ازت بی خبرم
تو چرا به من سر نمی زنی ؟
من چرا به تو سر نمی زدم ؟
فکر کنم وبتو که عوض کردی به من خبر ندادی
ازش بی خبر بودم
الان یهو پیدات
هر بار که می رفتم دانشگاه با خودم می گفتم یعنی این مرجان خانوم ما چی شده !!! چیکارا می کنه
خوشحالم که خوبی

یلدا یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:03 ب.ظ http://khaterestoon.blogsky.com/

آهان الان فهمیدم چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تو گفته بودی آدرس وبتو سیو نکنم
منم توی فیوریت هام بود
بعد یه بار که ویندوزم خراب شد همه چی از بین رفت !!!!

محسن جمعه 29 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:13 ب.ظ http://www.moh3n.blogfa.com

سلام. دوست قدیمی رفیق موافق
چه میکین سمنـــــــــان هم که تمومه نه؟؟؟
من داستان فوق لیسانس رو در پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران واقع در کرج(نزدیک خونمون) شروع کردم امید وارم داستان خوبی بشه برای خودم و و خوانندگان . در حال حاضر یه کار با شرایط نسبتا خوب هم همین دورو ورا دارم باز هم نزدیک خونمون
من هم باید برم تصفیه ولی حالا نه
منم دلم تنگ شده نه برای سمنان برای دوستام روزای خوبی بود راستش من نگران همچین روزی بودم یادت گفتم ما داریم بهترین سال ها و روزهای عمرمون رو سپری میکنیم حالا نظرت چیه؟؟؟؟
از جوجه چه خبر البته فکر کنم تا الان دیگه مرغ نه نه ببخشید خروس شده باشه!!!
مطلب رمز دار من هم میتونم بخونم یا فقط مال دوستانهههههه؟
ممنون که هنوز من و فراموش نکردی بازم سر بزن.اگر دوست داشتی رمز مطالب رو هم بده بخونیم
خداحافظ

جوجو سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:02 ق.ظ

سلام دوستم
عزیزم مبارک باشه اتمامه درست
یادمه وقتایی که میخواست بری سمنان خیلی دل گرفته میشیدی!
حالا هم که تموم شده بازم دل گرفته ای
ایراده تو نیستا
ادمیزاد کلا اخلاقش همینه

منا دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:00 ب.ظ

سلام. عیدت مبارک عریرم. خوبی؟ نیستی؟ چه میکنی؟

پرنده خانوم چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:35 ق.ظ

چطوری خانوم؟
ایام به کامه؟
دلم برات تنگ شده گلم:*
راستی تسویه حساب چی شد؟موفق شدی؟

میبوسمت و برات آرزوی سلامتی و شادی میکنم:*

الهه یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:54 ب.ظ http://notes-missing.blogfa.com

سلام مرجان جوونم. رمز گذاشتی واسه همه ی مطلبات!!!؟؟؟؟
دیگه نیام؟؟؟؟
منم آدرسمو عوض کردم
notes-missing.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد