از نو زنده شدم...

LOVE swept aside all obstacles

از نو زنده شدم...

LOVE swept aside all obstacles

...

اینترنتم خرابه مجبورم هرموقع میام خونه همسر برم پای کامپیوتر! الانم همسر خوابیده منم خوابم نمیومد اومدم اینجا 

خیلی دلم میخواد ازهمه چی بنویسم ولی نمیشه... 

احساس میکنم یکم نیرو هم نمونده برام 

و همش دارم حسرت روزای گذشتمو میخورم 

نمیدونم چه مرگمه! 

ولی دلم میخواداصن ازدواج نکنم!!!! دقیقا برعکس پرنده خانوم!!!!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
الهه یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:54 ق.ظ

تو دیگه چرا؟؟

محدثه دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:35 ق.ظ

ددددددددد دیونه شدی مرجان جون؟اینهمه دعا انتظار حالا چی شده؟!!!!!!!!!

جوجو دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:01 ب.ظ http://alahman.blogfa.com

سلام
مرجان !!!!!!
این حرفا چیه میزنی دختر؟
تو که به زور شوهر نکردی و خودت خواستی مهم تر از این که با هم بودیدد یه مدتی و هم رو میشناختید
این حرفا نا شکری نیست مرجان؟

پرنده خانوم چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:39 ق.ظ

تاییدیه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد