از نو زنده شدم...

LOVE swept aside all obstacles

از نو زنده شدم...

LOVE swept aside all obstacles

...

امروز تولدم بود... 

تولدم مبارک!!!...

نظرات 7 + ارسال نظر
الهه چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:44 ب.ظ

تولدت مبارک

جوجو دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:26 ق.ظ

تولدت با تاخیر مبارک دوستم

جوجو چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:51 ق.ظ

شنیدی بودیم دخترا شوهر کنن بیوفا میشن
اما نمیدونتسم این قد!!!!!!!!!!!
کجایی بی معرفت!

محسن پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:47 ب.ظ

تــــــــــــــــــــــــــــــــبـــــــــــــــــــــــــــــــــریک

منا چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:21 ب.ظ


عزیزم تولدت مبارک. خوبی؟ خوشی؟

دوباره سال روز تولد

یک سال جوان شدن در دل

سال ها اهمیتی ندارند

انچه ارزش دارد وسعت روح است و

صراحت و

ازادی

پرنده خانوم سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:38 ب.ظ

پس کامنت من کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
:((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

پرنده خانوم سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:41 ب.ظ

عزیز؟
نظرات رو هنوز تایید نکردی؟ یا نظر من پریده؟؟؟:((



خوبی مرجان جونم؟
اوضاع احوال خوبه؟ همسرت خوبه؟
درست تموم شد دیگه؟
چرا دیگه نمینویسی؟؟؟؟؟
دلم برات تنگ شده خانومی:*
امیدوارم هرجا باشی سالم و شاد و در آرامش باشی عزیزم:)
خیلی میبوسمت:*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد