از نو زنده شدم...

LOVE swept aside all obstacles

از نو زنده شدم...

LOVE swept aside all obstacles

روزانه بعد از مدتها!!...

سلام دوستای خوبممممممم 

من بعد از مدتها اومدم اینجاااا 

دوستای واقعیمو شناختم! کساییکه تو این مدت بهم سر زدن و حالمو پرسیدن! مرسی عزیزانم که به یادم هستید. 

کلی بهم انرژی دادید... 

خب کلی حرف هس آخه از کجا بگم؟؟ (: 

اول از همه که رفتم فیس بوک ثبت نام کردم! کلی دوستامو پیدا کردم! (: 

جالبه ولی خب کلا جای بیخودیه!!!! (: 

... 

هفته پیش رفتم پیش یه استاد قدیمی و بعد از دوسال دیدمش و تولدشو بهش تبریک گفتم و براش یه گل خریدم!... انقققد دلم براش تنگ شده بود که وقتی میخواستم در کلاسو بزنم برم تو پاهام می لرزید!! 

رفتم کلاسای آیلسشو ثبت نام کردم. خیلی خوشحالم... 

... 

خب از زندگی دوتایی بگمممممم که کلی خوش میگذره خداروشکر...  

فقط جوجه کمی به مشکلات مالی برخورده که اونم ایشالا خدا همشو رفع و رجوع میکنه و با ماست... 

کم کم دارم دختر خوبی میشم... دیگه بیخودی بهونه نمیگیرم! لوس نمیشم!... یه دخمل مهربون دارم میشم!... 

داشتم به این فک میکردم واقعا میگن که آدم برای ازدواج باید آمادگی داشته باشه درسته! ... تازه فهمیدم! باز خوبه به موقع فهمیدم! (:   

این ینی اینکه باید بلد باشی چجوری با همسرت برخورد کنی در مواقعی که اون ناراحته و به تو نیاز داره... باید بدونی که چجوری تو جمع با همسرت برخورد کنی و یا حتی چجوری صداش کنی!  

باید یاد بگیری که به عنوان یه زن و یه آرامبخش به همسرت آرامش بدی ولو کاذب!!  

مامان بهم میگفت باید انقد به همسرت محبت کنی که پابند تو و زندگی با تو باشه... خیلی حرفش قشنگه ولی به تمرین زیادی نیاز داره! مخصوصا برای من!! 

ولی دارم خوب میشم خدارو شکر... 

خدایا بهم کمک کن... 

...

نظرات 8 + ارسال نظر
مهسا پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:45 ق.ظ http://deleasemooni.blogsky.com

سلام
وبت خیلی خوشگله
به منم سر بزن...نظرم یادت نره
منتظرم

منا پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:53 ب.ظ

به به مرجان خانم.حالت خوبه؟ درست این ترم تموم میشه؟ راستی از این

به بعد مطالب خیلی خوصوصیتو تو وبلاگت ننویسُُ .

سلام عزیزم.اکه خدابخادآره.ولی من شماروبجانیاوردما!

فنچ شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:24 ب.ظ http://baghe-ma.blogsky.com

سلااااااااااااام مرجان خودم:*:*:*:*:*:* خوبی عروسم؟؟
دلم برات تنگ شده بود. از این به بعد خیلی بیشتر می تونم بهت سر بزنم مرجان. خیلی خوشحالم که داری خودتو توی زندگی مشترک پیدا می کنی و عاقلی... راستش اون تو جمع صدا زدن همدیگه خیلی موضوع مهمیه. من هنوزم یه کوچولو لنگ می زنم!! خوبه به هم کمک کنیم نه؟؟ بیا بهم بگو از تجربه ت

الهه چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:14 ب.ظ

حرف مامانتو گوش کن...
بوس

محسن چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:01 ب.ظ http://www.moh3n1990.blogfa.com

سلام. خوشحالم کهخ خوشحالی موفق باشی

زهرای رو به اوج شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:30 ب.ظ

سلام مرجان جووووووووووووووووووووونم

دلم یه عاااااااااااااااااااالمه برااااااااااااااااااااات تنننننگ شده بووووووووووووووووود.

جووووووووووجوووووووووووو خوووووووووووبه؟

شرمنده که این مدت نیومدم خونه ات یه سری بزنم به حساب بی معرفتیم نذار به خدا درگیر درسام هستم. عوضش یه خبر خوب دارم ترم اولی شاگرد اول شدم...... خوبه؟ راضی هستی ازم؟؟؟؟؟

خوشحالم که اومدم پیشت .... بازم ببخشید که دیر اومدم

بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

سلام آقا جوجوتو هم یه عاااااااااالمه برسون

دوست دار تو : خود خودم

پرنده خانوم سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:04 ب.ظ

احوال خانوم مرجان خانوم؟
خوبی عروس خانوم؟
چه خبرا؟
خیلی کم میایااااااااااا
:*
امیدوارم هر جا که باشی حالت خوبه خوب باشه و در کنار همسرت زندگی پر از آرامشی رو تجربه کنی:)

الهه چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:55 ب.ظ

سلام دوستم خوبی؟
کجایی؟ یه خبر از خودت بده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد