از نو زنده شدم...

LOVE swept aside all obstacles

از نو زنده شدم...

LOVE swept aside all obstacles

گریه...

وقتی تو گریه میکنی 

ثانیه شعله ور میشه 

گر میگیره بال نسیم 

گلخونه خاکستر میشه 

وقتی تو گریه میکنی 

ترانه ها بم تر میشن 

شمعدونیا میترسن و  

آینه ها کمتر میشن 

وقتی تو گریه میکنی 

ابرای دل نازک شب  

آبی میشن برای تو 

ستاره ها می سوزن و  

مثل یه دسته رازقی 

پرپر میشن به پای تو 

وقتی تو گریه میکنی 

غمگین میشن قناریا 

بد میشه خوندن براشون 

پروانه ها دلگیر میشن 

نقش و نگار می ریزه از  

رنگین کمون پراشون  

وقتی تو گریه میکنی ...

وقتی تو گریه میکنی 

شک میکنم به بودنم 

پر میشم از خالی شدن 

گم میشه چیزی از تنم 

اسیر بی وزنی میشم 

رها شده تو یک قفس 

کلافه میشم از خودم 

خسته میشم از همه کس ... 

 

پ.ن: تو میدونی من اینو برا چی نوشتم جوجه مگه نه؟؟ 

یادته؟؟ هنوزم احساس ضعفی که بهم دس داد از دیدن اون صحنه تو پاهامه...! 

نظرات 2 + ارسال نظر
مح۳د چهارشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:33 ق.ظ http://www.moh3n1990.blogfa.com

سلام. خوشحالم که خوشحالی اگه دوست داشتی به من هم رمز بده

الهه شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:40 ب.ظ

عاشقتمم.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد