از نو زنده شدم...

LOVE swept aside all obstacles

از نو زنده شدم...

LOVE swept aside all obstacles

روزانه

چقد بوی عیدو دوس دارم... 

ازینکه مردم اینهمه خوشحالن اینهمه در تکاپوعن حس خوبی به آدم دست میده... 

امروز رفته بودم خرید... 

البته لباسامو جوجه جونی برام خریده... خیلی خوشملن...امسال تقریبا تیپم قهوه ایه 

امروز رفتم دوتا ماهی گوگولی خریدممممم و سبزه (: 

امسال با همه سالها برام فرق داره جوجه... اینکه کنارتم کنارمی... حس عشق بهم میده... 

بعد از اونهمه استرسو فشار و انتظار برای بهم رسیدن الان پیش همیم ... خدایا شکرت... 

ایشالا همه جوجه جوجوها که امسال اولین عیدشونه کلللللی بهشون خوش بذگره (: 

... 

پ.ن: دیروز بالاخره عکسای عقدمو گرفتم. فک میکردم اصن خوب نشم ولی خوشم اومد بد نیفتاده بودم. 

پ.ن۲: دیشب خونه ی مامبزرگمو دزد زد! جالبه آخرشم ضررش به من خورد! ست چاقویی که گرفته بودمو با یه سری ظرفامو برد! ))):  انقد ناراحت شدم! ): 

خدا بکشدش!!

نظرات 3 + ارسال نظر
پرنده خانوم جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:27 ب.ظ

سال خوبی برات آرزو دارم عزیزم:)
ایشالا که تا ابد در کنار هم خوشبخت باشین

چه دزد بی حیای بدجنسی

محدثه شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:42 ب.ظ

سلامممم مرجان جونیییییی
بالاخره اومدم اینجا:-)
چقد دلم تنگ شده بود واسه قلمت.....:-*

به به به به به به به به به !!
باد آمدو بوی محدثه جون آورد ((((:
خوش اومدی عزیزمممممم
دلم برات تنگ شده بود
من فک میکردم میای اینجا!

محدثه شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:09 ب.ظ

نه عزیزم فک کردم حذف کردی آخه چند بارهمش میگفت وبلاگ مورد نظر موجود نمی باشد تا اینکه تو یک وبلاگ دیدم آپی اومم دیدم وبلاگت به راهه:-).ازجایی که آخرین بارخوندم تا جدیدترین پستتو خوندم عسیسم :-***

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد