از نو زنده شدم...

LOVE swept aside all obstacles

از نو زنده شدم...

LOVE swept aside all obstacles

چهارشنبه سوری نگو بلا بگو!!!!

امروز مثلا چهارشمبه سوریه! 

دارم سکته میزنم!! 

فقط یه جند تا تانک کمه تا خونه ی مارو ببرن رو هوا!! 

واقعا این چه رسمیه آخه؟؟ 

ما بچه بودیم روز شماری میکردیم واسه چهارشمبه سوری! الان من مرگم میگیره وقتی چهارشمبه سوری نزدیک میشه!! 

ماشالا بچه های الانم که از دیوم نمیترسن! فقط مونده تانک بترکونن!!  البته ناگفته نماند که بزرگترها بعضیاشون از صد تا بچه بدترن!  

خیلی دارم میترسم! 

الان که دارم اینو مینویسم صداهایی میاد که نگوووووو...! 

کاش میشد مردم ما یکم بفهمند! کاش...

نظرات 1 + ارسال نظر
محسن شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:32 ق.ظ http://moh3n1990.blogfa.com/

سلام. با این قسمت موافقم شدید (البته ناگفته نماند که بزرگترها بعضیاشون از صد تا بچه بدترن! )

منم دقیقا همینو گفتم دیگه!
آها حرف خودمو تکرار کردی ((:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد