از نو زنده شدم...

LOVE swept aside all obstacles

از نو زنده شدم...

LOVE swept aside all obstacles

بهار خانوم!

چقد هوا نرمه... 

آدم دلش میخواد بعضی وقتا رو ابرا یه چرتی بزنه...! 

چقد هوا سبزه... میبینی؟؟ چقد آسمون سبز شده!! 

کلی درخت داره تو آسمون برامون دست تکون میده!! وای... 

دیروز تگرگ برگ میومد تو اتاقم! کل دیوار اتاقم الان پر شده از برگ و درخت! دیگه جا نیس شبا بخوابم تو اتاقم!  عوضش شبا در اتاقمو میبندمو با درختا میشینم کلللی گب میزنم!... 

انقد باهم دردو دل میکنیم که دوتامون خسته میشیمو رو پای هم خوابمون میبره! 

اون برام از آسمونا میگه... از خدا برام حرف میزنه... میگه اون بالاها همه چی سبزه... خدا سبزه... بارون سبزه... پرنده ها سبزن!...  

اون میگه بالا نور هست... ایمان هست... میگه اون بالاها که نه همین نزدیکیا خدا هست.... خدا نشسته پیش ما... 

... 

وای چی داشتم میگفتم؟؟  

مور مورم شد!! 

داشتم میگفتم چقد هوا پشمکیه جوجه! میبنی؟؟  مث من شده! موقعایی که تو بم میگی پشمک خانومم!...  

چقد ما گرمیم!... میبینی تو این هوای سرد که همه دورو بریامون یخ زدن فقط منو تو تابستونیم!... 

دلم میخواد بپرم تو تابستون آغوشت!... اونجا خیلی گرم و نرمه! 

وای چی داشتم میگفتم؟؟ 

گرمم شد!  

پنجره هارو باز کنید!... 

میگم... چقد هوا نرمه!  

چقد بهار نزدیکه...  

من میتونم لمسش کنم... 

دلم میخواد جای خورشید بتابم...!  

چقد هوا خوبه... 

بهار خانوم خوش اومدی...

نظرات 3 + ارسال نظر
پرنده خانوم جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:04 ب.ظ

:)
ایشالا که همیشه زندگیتون بهاریه بهاری بااااااااااشه:)
بووووووووووووووووس:*

یلدا یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:15 ب.ظ

اوه چقدر نوشتی
مبارک باشه متاهل شدن
چقدر بلا ملا سرتون میاد ... یه گوسفندی چیزی قربونی کنین ... یا هر روز صبح صدقه بزار کنار
به هر حال مواظب خودتون باشین

جوجو دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:49 ب.ظ http://alahman.blogfa.com

سلام مرجان جونم!
خوبی؟!
ساله نو رو پییشاپیش بهت تبرک میگم
جوجه چطوره؟!
همه چی رو به راهه؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد