از نو زنده شدم...

LOVE swept aside all obstacles

از نو زنده شدم...

LOVE swept aside all obstacles

یه مشکل اساسی!

یه هفته س که سمنان موندم برا امتحانا.  

از همه دور از همسری دور از مامانی دور... ): یکم خیلی سخته!!!  

تا پنجشمبه هم هستم! ): 

تا الان امتحانا بد نبود! ینی نمی افتم!!!!!! (: ولی دوس جونا یه مشکل اسسسساسی برام پیش اومده که اگه فردا درست نشه من ۹ ترمه میشم!!!!!!!!! و این ینی فاجعه برای من!! تو رو خدا برام دعا کنید سر نمازاتون... 

دس به دامن همه شدم... 

ای خدا کمکم کن... 

فردا جوابش معلوم میشه...

نظرات 4 + ارسال نظر
Sajjad MLBK شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:44 ب.ظ http://www.MLBK.blogsky.com

البته که هر کی یه نظری داره...
منم به نظرت احترام میذارم...
یه سوال...؟!
رابطه جنسی نداشتی؟!! قبل از ازدواج؟!!

فنچ شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:18 ب.ظ http://baghe-ma.blogsky.com

ایشالله حل می شه. غصه نخور مرجانم...:*
با آرامش درساتو بخون. هر اتفاقی هم بیفته حکمتی توشه. نگران هیچی نباش. فاجعه چیه جوجههههه؟؟؟؟:))

الهه سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:37 ب.ظ

چی میگی مری جوون
فاجعه چیه؟؟
کلی راه داره !!!تابستون.... معرفی به استاد
درست میشه عزیزم
مواظب خودتو همسریت باش..
بوس

پرنده خانوم چهارشنبه 29 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:13 ب.ظ

من دیر رسیدم انگار...:">
خب؟؟ نتیجه چی شده؟؟؟
میبوسمت:*
راستی با الهه هم موافقم
راست میگه
کلییییییییییی راه داره:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد