از نو زنده شدم...

LOVE swept aside all obstacles

از نو زنده شدم...

LOVE swept aside all obstacles

روزانه

خیلی درس دارم! خیلی استرسم دارم تازشم!! 

شمبه امتحانم شروع میشه! یکمی خوندم تو فرجه ها ولی واسه کسیکه در طول ترم فقط ول چرخیده خب یه هفته فرجه مسلما بس نیس! (: 

تازه یچیز دیگه ): 

من از شمبه که برم سمنان خراب شده تا آخر دی دیگه همسری رو نمیبینننننننننننم ))): 

خیلی دلم براش میتنگه ): 

ولی خب جوجه جونم گفته خودم میام سمنان. 

... 

فردا صب عسیسم میاد دنبالم تا عروس خانومو نهار ببره خونشون. هورااااااااااا ! 

ایکاش بعدازظهرش باهم یه بیرونم بریم! آخه من خیلی هوس کوه و در و دشت کردم!! ((:  

میخوام واسه حمید بخونم: بیا بریم دشت... کودوم دشت؟ همون دشتی که آهو ..... (((((: 

... 

هه هه! فردا من و جوجه دیگه بهم محرم نیستیم!!!!! خنده دار نیس؟!؟!؟ 

میخوام تا دیدمش تا اومد بهم دس بزنه شروع کنم به جیییییغ زدن که آی مرددددددددددددم این آقا قصد تجاوز به منو دارهههههه!! ((((((((((((((:  

تا آخر بهمن فک کنم دیگه عقد کنیم. البته تا خداچی بخاد. باید این ۴ جلسه کلاسای مشاورمون بریم بعد. 

دوس جونا ببینید من چقد خوبم شیش ماه نیومدم! بعد یهو که اومدم شصت تا آپ کردم!! بعد دوباره میرم تا آخر امتحانا. 

دوسمتون دارم. 

برام دعا کنید. 

پ.ن: ببینم چرا هیشششششششگی بمن ایمیل نمیده؟ ))): خب من میخواااااااام! ):  

اینم آدرسمه! marjancoral68@yahoo.com 

هم اکنون نیازمند ایمیل سبزتان هستیم!! (((((((((:

نظرات 2 + ارسال نظر
Sajjad MLBK پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:34 ب.ظ http://www.MLBK.blogsky.com

یک هفته فرجه داشتی؟ خب بسه دیگه... من که 2 روز فرجه دارم!

Sajjad MLBK پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:45 ب.ظ http://www.MLBK.blogsky.com

من نمیدونم طرز فکرت چطوری ولی خب به نظر من رابطه داشتن چیزی و خراب نمیکنه... نه اینکه گناه نداشته باشه... نه داره... ولی اعتقاد دارم باید خوب باشی نه فقط خوب کار کنی... ازدواجت هم بهت تبریک میگم... امیدوارم تا ظهور خودتون رو بسازید... در ضمن مرجان من تو دلنوشت هام همیشه میگم که خدارو نشناختم... اگه شناخته بودم که وضعم این نبود! من فقط سعی میکنم باشم... نه جانماز آب میکشم نه ریا... من نماز خیلی کم میخونم... و همیشه احساس میکنم به یه تغییر نیاز دارم که شاید اونم ظهور باشه... من زندگیم خیلی خرابه فقط میخوام امام ظهور کنه که یا منو بکشه یا من در راهش کشته بشم... همین... منظورتو درست نفهمیدم... یعنی کسی که رابطه جنسی داشته دیگه نباید از خدا بگه... دیگه کافره؟ اینا همش چیزایی هست که خودمون واسه خودمون ساختیم... من به خدا اعتقاد دارم و مسلمونم... ولی همه ی کارام بر طبق دینم انجام نمیشه... منم مثله همه کامل نیستم... رابطه داشتم چون نیاز داشتم... چون هر جوونی به سن من نیاز داره... با این شرایط اقتصادی هم که هیچ جوونی نمیتونه ازدواج کنه... واسه همینه منتظر ظهورم...


سمنان درس میخونی؟! امیدوارم تو امتحانات موفق یاشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد