از نو زنده شدم...

LOVE swept aside all obstacles

از نو زنده شدم...

LOVE swept aside all obstacles

زندگی مشترک

سهلام دوباره!Hello 

خب دوستان به بنده خرده گرفته بودن که چرا انقد دیر به دیر میام! بخدا نت ندارم! هردفه هم میام خونه همسری اینا چون پرسرعته نتش کلی حال میده! گازشو میگیرمو میرم! 

تبلد همسری جاتون خالی بد نبود! ولی یه حسی دارم دوس جونا! حس میکنم موقعیکه باهم دوس بودیم یه سری چیزا بیشتر حال میداد! درسته آیا؟؟ 

زندگی دونفره هم حال خاص خودشو داره! یه وقتا میری رو ابرا  

یه وقتا این شکلی میشی 

و یه وقتام  

ولی اونموقعا که عشق میریزه روسرت  وای که چه مزه ای میده! 

... 

به قول یلدا جون منم بالاخره عروس شدم ولی من حالا بازم دلم میخواد زودتر مزدبج بشمممممممم!!!!   دخترم دخترای قدیم! نه؟؟؟ 

خلاصه که من فعلا یه سری احساسات دوگانه دارم! نمیدونم چمه! 

یکم راهنماییم کنید!...

نظرات 5 + ارسال نظر
کیا پنج‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:40 ب.ظ http://paeiziha.blogsky.com

چه قشنگ شرح دادی
این شکلکات کشته داده!!
به ما سر بزن خوشحالمون کن
فعلا

یلدا جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:41 ب.ظ http://khaterestoon.blogsky.com

تو اصولا شش ماهه دنیا اومدی ها !!!!!!!
هر دوره ای از زندگی یه جوریه ... یه مزه ای داره
اینطوری نیست که هر مرحله مکمل مرحله ی بعدی باشه ...
هر کدومشون با هم فرق دارن ... مثل مزه ی غذا ها
هم خوشمزه داره هم بد مزه ... حالا اگه تو وقتی داری پیتزا می خوری هوس لازانیا می کنی یا بالعکس ... یا یه غذای دیگه می خوای این یه قضیه ی دیگه ایه !!!
ولی جدای از شوخی ... سعی کن از هر دوره ای از زندگیت نهایت لذت رو ببری ... همین دوره ی نامزدی که الان توش قرار گرفتین دیگه تکرار نمی شه ... از لحظه لحظه اش لذت ببر ... یه روزی می رسه می رین خونه ی خودتون اونوقت می گی یادش بخیر چه دوران خوبی بود ... الان از این دوران لذت ببر که بعدا دلت نخواد هی برگردی به عقب ... اون موقع هم که با هم دوست ودین اینو بهت گفتم ... منتها تو یه اخلاقی داری که همش منتظر مرحله ی بعدی هستی و این بدترین چیز ممکنه !!! چون همیشه یه مرحله ی بهتر بعد از اون مرحله ای که می رسی وجود داره !!!! سعی کن از حال نهایت لذت رو ببری !!!! هر لحظه اشو با تمام وجودت حس کن و لذت ببر ...

الهه شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:20 ب.ظ

تازه اول عشق است اضطراب مکن
تو هم به مراد خود خواهی رسید شتاب مکن.
الهی قربونت برم خوب میشه بهتر تر میشه...

پرنده خانوم دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:31 ب.ظ

سلام عزیزم:*
دلم برات تنگ شده بود:*
این چیزایی که نوشتی حس طبیعیه هر دختریه در شرایط تو
ولی به قول یلدا جون سعی کن از اینروزا لذت ببری که تکرار نمیشن هیچوقت:)
بووووووووووس برای عروس خانوم:*

جوجو چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:01 ب.ظ http://alahman.blogfa.com

سلام..من نمیدونم چرا ادمیزاد هیچ وقت راضی نیتس؟!
البته دسته خودت نیستا خصلت ادمیزاد اینه!
به هرجا که میرسه طمهع جای دیگه رو میکنه و حسرت گذشته!
عزیزم.وقتی مزدبج هم بشی.....دلت تنگ میشه واسه الانت!
دوگانگی نه
حس جدید..اینا حسای جدیده که تو تاحالا تجربه نکردی و الان داریم تجربه میکنی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد