از نو زنده شدم...

LOVE swept aside all obstacles

از نو زنده شدم...

LOVE swept aside all obstacles

بدم میاد!!

بدم میاد!

از این حرفای چرت و پرت بدم میاد!

از این محدودیت بیخودی بدم میاد!

از این آدمای مزخرف بدم میاد!

چتونه؟؟

چی میخواید از جون ما؟؟؟ مگه ما زن و شوهر نیستیم آخه؟؟؟؟

خسته شدم بابا!!!!

اه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه !!!

نظرات 9 + ارسال نظر
الهه جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:53 ب.ظ

قربوونت برم!!!! کی بد تو خواسته؟؟؟
هان هان!!!!!
آدرسشو بده برم با ماشین زیرش کنمممممم!!!!
با مرجان ما هم آره!!!

محسن شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:34 ق.ظ

سلام. راستش دارم به این نتیجه میرسم که دیگه این جا نظر ندم اخه تمام مخاطب های شما خانوممممممممممم

یلدا شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:50 ب.ظ http://khaterestoon.blogsky.com

تازه اولشه مرجان جون
به خاطر همینه که همه وقتی عقد می کنن ... دوست دارن زودتر برن خونه ی خودشون دیگه !!!! از بس که همه تو همه کارشون دخالت می کنن ... باید جلوشون واستی ... وگرنه تا آخر همینه !!!!!

جوجو یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:10 ق.ظ http://alahman.blogfa.com

عزیزم اولن باید بگم که خوب داری میپیچونی و ادامه پست قبل رو قرار بود بیایی و بگی که نگفتی!
و متاسفانه تو دوران محرمیت این مشکلات هست!
من که مامانه خودم واسم حرف در اورد و به اقایی میگفت غوله بی شاخ و دم واسه چی بدونه مناسبت اومده خونه ما!
این کیه؟!
فکر میکنن که فقط باید عقد بشه!که همه چی اوکی باشه!
اصلا به نزدیکی دلا و قبولی دلی اعتقادی ندارن!

پرنده خانوم یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:03 ق.ظ

اوه اوه په مرجان عصبانیی
چی شده خانومی؟
یه عروس خانوم که نباید اینجوری عصبانی بشه که...
این چیزا هم واسه همه پیش میاد عزیزم، سعی کنید جدیش نگیرید و رابطه خودتون تحت الشعاع این چیزا قرار ندید، همه اینا موقتن...

آلما دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:02 ق.ظ http://www.almaa.blogsky.com

آخ که این حرف دل من بود زمان عقد

جوجو دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:56 ق.ظ http://alahman.blogfa.com

کجایی ایا علوس خانوم

فاطمه پنج‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:07 ب.ظ

سلام...
خوبی؟
یادی از ما نمی کنی مرجان جون!!!

این حرفا طبیعیه ... همه در این دوران این حرفا رو تجربه کردن...

سبز باشی

پرنده خانوم شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:28 ب.ظ

کجاییییییییییییییی؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد