از نو زنده شدم...

LOVE swept aside all obstacles

از نو زنده شدم...

LOVE swept aside all obstacles

آبی تر از هر آبی...

آبی آبی مهتابی  

آبی تر از هر آبی 

 از چشمای تو میگم  

این آیه های آبی 

دریاهای بی تابی  

آبی یعنی دل من 

دریایی که اسیره 

این چهره ی تقدیره  

که رنگ از تو میگیره  

دل خسته ام از اینجا 

از آدمای دنیا 

همین امروز و فردا 

دل میزنم به دریا 

دل میزنم به دریا 

رنگ تو رو می پوشم 

از عمق آبی عشق  

چشم تو رو می نوشم ...  

  

یه وقتا حضورت انقققققد تو قلبم آبیه که حس میکنم دریایی شدم! حس میکنم الانه که میتونم عمق پیدا کنم... عمیق شم... عظیم شم... قد بکشم تا خدا... 

تو در من جوانه زدی... تو در من ریشه زدی... تو در من پا گرفتی... کم کم قلبم داره تسخیر روح بزرگت میشه... 

راستی دیشب خواب دیدم که دستام جوونه زده! خواب دیدم که کسی اومده... کسی اومده و کفشهای من مدام جفت میشه! خواب دیدم که پر گرفتم... من خواب دیدم و هی پلک چشمم می پره!...  

من خییییییلی بزرگ شدم ... میبینی؟ تو رشد منو حس میکنی مگه نه؟؟ 

من دارم سبز میشم... تازه دارم مث تو میشم... درست رنگ زندگی...  

تو به روح من آب می پاشی ! الان خیلی وقته روحم خیسه! تنم مرطوبه مرطوبه! 

تو قسمت سبز رنگ زندگیه منی...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد