از نو زنده شدم...

LOVE swept aside all obstacles

از نو زنده شدم...

LOVE swept aside all obstacles

روزانه های من...

سلام سلااااااااااااااامHello 

خوب بیدید؟!؟ 

منکه خوفم... ینی سعی میکنم دنیای اطرافمو شاااد شاد ببینم. اینجوری جوون میمونم  

دیروز جوجه طلاییم رفته بود ماهیگیری از صبح زود. بچم عاشق ماهیگیریه

ساعت ۱۱ به من زنگ میزنه میگم خوفی؟ میگه نه! چون هیچ ماهی نگرفتم! بش میگم میگیری عسیسمممممم من میدونم همین الان یه ماهی توپول میگیری! 

۵ دقیقه بعد باز میزنگه میگه خانوووووووووووم یه ماهی نیم کیلویی گرفتمممم. قربون گفتنت برم 

منم کللللی خوشحال شدم 

... 

دوشمبه صبح میرم سمنان دوس جونا برای بردن وسایل به خوابگاه و تحویل خونه و البته انتخاب واحد در دانشگاه. 

یکم استرس دارم... یجوری ام که باز باید برم سمنان اما سعی میکنم مثبت بیندیشم ... اصلا تا جوجه هست مگه غمم هست؟!؟! نهههههههههههههههههه 

... 

دوس جونا یه سری حرفهایی بین من و جوجه رد و بدل شده در مورد صحبت با آقای پدر جوجهکه الان هیچی بهتون نمیگم تا وقتش!! بهله !

نظرات 4 + ارسال نظر
پرنده خانوم یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:12 ق.ظ

مرجاااااااااااااااااااان
واااااااااااااااااااااااااااااااااای
اینقدر سورپرایز شدممممممممممممم
زودباش که ما منتظر خبرای خوبیممممممممممم:*

نگران هیچی نباش عزیزم
خدا بهترینهار وو برات در نظر داره:*

مرجان گلی ببخشید من خیلی تاخیر داشتم:">
امیدوارم از دستم دلخور نشده باشی گلم:*
سوالایی که پرسیده بودی رو برایت پاسخ دادم توی کامنتا:*

پاییز یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:12 ق.ظ http://dastaneeshghemun.blogfa.com

دوشمبه ساعت ۸ صبح که وقت انتخاب واحدمون تموم میشه!!!!!!!!!!

محسن دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:19 ب.ظ

دقیقا و کاملا بد متوجه شدی منظور من از رابطه حتی در حالت فرض محال هم رابطه ی... نبود ببخشید کلا مثله اینکه من بد نوشتم شماه هم بد خوندی حاصل شده این...

یلدا دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:20 ب.ظ http://khaterestoon.blogsky.com

به به
مبارکه ... پس قدمای اولو برداشتین ...
منتظر عروس خانوم و آقا داماد جدید هستیم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد