از نو زنده شدم...

LOVE swept aside all obstacles

از نو زنده شدم...

LOVE swept aside all obstacles

ماه مقدس...

سلام...

آره با توام! با خود خودت!...

مگه خودت نگفتی: صد بار اگر توبه شکستی باز آی..؟؟

حالا منم بعد از هزار بااااار گناه اومدم!...

روسیاه روسیاهم!

تاریکه تاریکم!

مث شبای تنهایی...

نه! الان بهم دست نزن!

آخه احساس میکنم نجسم!...

انققققققد کثیفم که بوی تنم همه رو عاصی کرده!!

میبینی؟؟

میبینی به چه روزی افتادم؟؟

باورت میشه من همونم که کنار ناودون طلات به خاک افتاد و زانو زد و گریست؟؟

باورت میشه من همونم که روبروی مقام ابراهیمت درست روبروی مقامش برات دو رکعت نماز عشق خوند؟؟

باورت میشه من همونم که در یک قدمی خونت ایستاده بودم ... سربلند... فاخر... ایستا... و میخوندم: الحمدلله رب العالمین... الرحمن الرحیم... الرحمن الرحیم... الرحمن الرحیم... مدام میاد تو ذهنم که تو الرحم الراحمینی... که تو انقققققققد بزرگی که به من و کارام و گناهام میخندی!

حالا مدام میگم: اهدنا الصراط المستقیم... اهدنا الصراط المستقیم...

من همیشه باورت داشتم . همیشه باور داشتم وقتی میخوندم: قل هو الله احد . الله الصمد...

باورت میشه من همونم که از طبقه ی دوم مسجدالحرامت نگاهت کردم و با خودم گفتم: چه عظمتی داره این نقطه ی عمیق و نورانی!

باورت میشه من هفت روز پیشت نماز خوندم؟؟ هفت باااار دیدمت؟؟

هفت بار دور خونه ت چرخیدم؟ گشتم... تاب خوردم...پیچ خوردم... گم شدم... مچاله شدم.... داغ شدم... ذوب شدم... آب شدم... و..... دوباره از نو زنده شدم....

دوباره متولد شدم... دوباره نوزاد شدم... دوباره شیر مادر خوردم.... دوباره دندان درآوردم... دوباره قد کشیدم.... بزرگ شدم.... اما اینبار فقط در هفت روز!! همه این اتفاقها توی هفت روز رخ دادن!... من هفت بار تو رو شناختم!

اما حالا... هزااااار بار عهد شکستم! هزار بارتو رو ندیدم!... هزار بار تو رو گریوندم!

و حالا هزار بار میگم: توبه ... توبه ...توبه....

آیا تو این ماه برای منم پیش خودت جا گذاشتی؟؟ ...

نظرات 2 + ارسال نظر
جوجو یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:58 ب.ظ http://alahman.blogfa.com

عزیزمی..مرجان جونم....خانوم گل.....مگه چه گناهی کردی؟!
عزیزم همه مون در حالت عادی محتج به توبه ایم....به خاطر روزگارمون!
عزیزم....من منتظرتم!

پرنده خانوم دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:05 ب.ظ

الرحمن الرحیم....
خداوند مهربانترین مهربانان است...


مرجان تو گلی....:*
من وفتی اینطوری میشم...میرم یه دوش میگیرم و وقتی میام بیرون، نو میشم...هم جسما و هم روحا...
زیر دوش فقط ریلکس باش...سعی کن همه چی رو از توی ذهنت پاک کنی...همه اون حسای بد راجع به خودتو...سعی کن به جاش عشق به خودتو بکاری و به چیزای خوب فکر کنی...مثلا به اینکه چقدر دختر خوبی هستی و چه دوست بی نظیری هستی:*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد