از نو زنده شدم...

LOVE swept aside all obstacles

از نو زنده شدم...

LOVE swept aside all obstacles

آدما...

روزای آرومی رو دارم سپری میکنم خداروشکر...

حالم خوبه... وقتی از اون سمنان لعنتی دورم اصن دنیا به کاممه!

دوس ندارم تابستون تموم شه! ولی خب باید به حرف جوجه طلا گوش بدم که همش هی دلداریم میده و میگه خانوووووووووم تموم شششششششششششد! (: 

یه سوال جدیدا برام پیش اومده!...

آیا واقعا همه ی انسان ها به اندازه ی اون آدماییکه من تو سمنان باهاشون به عنوان دوست هستم کثیفند؟!؟!؟!؟

واقعا؟؟

ولی من فک نمیکنم!...

اونا انقد کثیفن که همه چیو برای خودشون میخوان!

به عنوان یه دلسوز میان جلو ولی.... از پشت هرکاری میکنن تا تو رو خراب کنن!

به عنوان یه شنونده ی درد و دلات میان جلو ولی انققققققد به تو و زندگیت حسودی میکنن که میخوان همه چیت خراب شه!!

خدایاااااا... نمیگم منم خوبم! نه!

ولی ازت میخوام هیچوقت هیییییییچوقت منو مث اونا نکنی! نذار از اونا تاثیر بگیرم خدا جونم...

کمکم کن.... بووووووووووس 

ایکاش منم میتونستم مث محدثه باشم!... خیلی آدم جالبیه! ( یکی از دوستای خوبمه تو سمنان)

اصن با اونا طوری رفتار میکنه که انگار نیستن! انگار هیچوقت بهشون اهمیت نمیده!و واقعا هم نمیده!

خیلی خوبه... همیشه آرامش اعصاب داره و میدونه که اون آدما رو نباید به هیچی هم حسابشون کرد!

...

نمیدونم... بیخیال.... بقول جوجه اونا اصن ارزش ندارن که من بخوام حتی فکرمو درگیرشون کنم! بقول شاعر: این دغل دوستان که میبینی    مگسانند گرد شیرینی!... 

من یه آدم عشششششششششششششششششق تو زندگیم دارم که با دنیاااااااااااااااا عبضش نمیکنمممممممممممم!! قمونش بشمممممممممم .

دوسمت دارمممممممممم....

تو لحظه های سخت زندگیم تویی که کمکم میکنی جوجه.

...

دوس جونا راستی یه کتابی من دارم میخونم که جوجه جونم از نمایشگاه کتاب امسال باسم خریدش. نویسندش کلی مشهوره... دکتر باربارا دی آنجلیس.  خواستم به دوس جونیایی که جوجه دارن یا در شرف ازدباج هستن پیشنهاد بدم حتتتتتتتتما این کتاب و بخونن . به شدددددت در بهبود رابطه تاثیر داره. اسمش هست: * رازهایی درباره ی عشق ورزیدن*

...

دوس جونیا.... یه چیزی میخواستم بهتون بگم...! خیلی محرمانه ست...! (:  من دیشب برای اولین بار رفتم تو چت روم! ... دوس جونا چقد اونجا محیط افتضاحی دارهههههههههه!! کلی ترسیدم و برگشتم!..!!!!!!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
ساغر دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:42 ب.ظ http://www.shakespear.blogfa.com

سلام مرجان جونم.خوبی؟چقد دلت پره ؟!!:-(میخوای بکشمشون راحتت کنم؟:-)انقد به این مسائل فکر نکنوخوابگاهم که داری میری اعصابت راحت یشه دخمل :-*
از این که تو وبلاگ همه جهانیت جهانیم کردی مرسی:-)
مواظب خودت باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد