از نو زنده شدم...

LOVE swept aside all obstacles

از نو زنده شدم...

LOVE swept aside all obstacles

اولین نوشته

خوووووووب سلااااااااااااااااام به وبلاگ جدیدددددددددددددم!... (: 

آخییییییییییییش راحت شدم! ایکاش زودتر این کارو میکردم! (: 

کلللللی حرف دارم که میام زودی مینویسم. 

بوووووووووووووووووس

نظرات 3 + ارسال نظر
پرنده خانوم چهارشنبه 9 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:35 ب.ظ

سلاااااااااااااااام:))
اینم اولین کامنتتتتتت
مرجااااااااااااااااااااااان جونیییییییییی
خیلی خوشحالم که دوست همیم:*
امیدوارم توی این وبلاگ جدید دوستم راحته راحت باشه:)
زود بیا آپ کن :*

یلدا چهارشنبه 9 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:32 ب.ظ http://khaterestoon.blogsky.com

وبلاگ جدید مبارک مرجان جونم !!!!

الهه پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:03 ق.ظ

سلاممممممممممم خانومه گلم وبلاگ جدیدت مبارک
دلم واست تنگ شدددددده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد